un sau o altfel de postare

 

Poate ca de trei patru ani de cand am si eu un spatiu de maraiala pe wordpress, nu am facut deslusit fapul ca toata viata mea, tot ce sunt eu, am fost si voi fi, se invarte in jurul lui Dumnezeu. Un Dumnezeu mai ciudatel asa, dar fara de care nu concep viata. Mai ciudatel pentru uneori e mai real decat oricine care ar fi langa sau cu mine. Ciudatel pentru ca pentru oares ce motive a cedat la staruintele mele si incepe sa devina cat mai real si mai palpabil. Ciudatel pentru ca visez chestii care se intampla, sau pur si simplu stiu chestii daca ma rog si in ultimii ani toate acestea s-au intetit.

Ei bine, sincer sincer, acesta e motivul pentru care cred ca am ales un altfel de spatiu sa dau afara ce e in mine, pentru ca, sa fi ciudat, sa ai un element altfel, strange..different…unlike others, automat te catapulteaza pe o insula singuratica unde altceva nu ai de facut decat sa strigi si sa strigi si sa strigi, pana ce obsesti. Total OK.

Ei bine, saptamana asta inca m.am simtit rau sau chiar foarte rau, desi am inceput tratamentul,nu am stat mult prin spitale in Romania si m.am intors aici. Ascult o melodie de mult, iar in circumstantele astea… prinde o altfel de viata.

 

Give it a thought.

 

 

iar aici…e povestea autorului …igracemusic.com/hymnbook/hymns/o08.html

Leave a Reply

