hahaha

si inc-un ha!

si uite asa ca au mai trecut luni si luni de zile de la ultima postare. Trebuie sa recunosc, mi-a fost asa o groaza sa ma mai loghez. Sa mai scriu. Am hotarat sa nu mi mai arunc pelinul pe www. ย … m.am hotarat pana si sa nu mai am pelin .. dar eh… vreau sa scot ceva bun din mine, daca e ceva bun ramas, iar daca nu…nu…

 

cel mai probabil o sa scriu despre cartile pe care le citesc si am sa le citesc …. e motivant si pentru mine si poate si pentru victimele frandreei…

oh well… vanity – all is vanity – Under the Sun… but Above it? I.m gonna rise above!

terminand cum am inceput….

haha! chhhhhh……..

2 thoughts on “hahaha

  1. Franny, cateodata pelinul e ok. Mai ales vrac, varsat, brut, spre venin.

    Nu ai cum sa scrii pe chill, pe zen pe chestii de astea. E nevoie de nerv.

    Inteleg linistea ca premisa a culturii in cazul lecturilor, insa in viata cred ca lucrurile stau putintel altfel…

    Pelinul e ok. Nu mai e ok atunci cand nu l mai ai.

    Fii vie.

    Te salut.

    Horhe.

    p.s: ma bucur ca inca mai lasi semne prin colturi de camera.

  2. ps. am intrat mai des, dar ca sa iti coment, imi cereau sa ma loghez…si mi.era sila, dar am fost la curent cu mai tot ce e in lumea ta ๐Ÿ™‚ mi.esti tare drag, explicabil sau poate nu prea ๐Ÿ™‚

    mersi…asa e. ai dreptate. printre vorbe alese, o sa mai si urlu.

    M de la Franny ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

