lame.lame.lame.

lame.lame.lame.LAME.

atata pot scoate de fiecare data cand deschid blogul si incerc sa postez. vreau sa dau afara din mine. vreau sa urlu. sa le spurc pe toate. sa le vomit. si nu pot. constiinta ma baneaza de fiecare data, sau poate doar incapacitatea de a ma exprima si regasi.

faptul ca am plecat din tara nu are de a face cu suspendarea mea in non-sens. eram la mama naibii si acasa. poate ca am sperat ca in alt mediu, structura mea o sa prinda radacini. speranta asta, te poarta peste tot si te testeaza. pacat ca.i goala.

invat ebraica inloc de germana. alt paradox. dar e alegerea mea. probabil natura mea e sa aleg toate aberatiile in locul celor de bun simt. crap. again and again.

daca n’ar fi soare, si verde crud si cer albastru probabil ca n’as fi.

2 thoughts on “lame.lame.lame.

  1. iti scrie unu’ care nu vede nici verde crud si uneori nici albastru.
    iti zic regula mea de aur? insista,insista, INSISTA!
    ar trebui sa ajute.
    cat despre caramizile care te vor construi: vor veni, sa nu ai grija.
    ochi pentru blogul tau sunt. astept fasii din ceea ce constiinta ta baneaza cu atata sarg.

    foarte curand ai sa vezi la mine niste scurte povestiri. ne intalnim poate la jumatatea drumului, M?

    sunt aici.

    Horhe. the russian:)(ce mi-a placut asta!:)

Leave a Reply

