dar ca o fraiera

Cum se intelege un om? Cum ajungi sa il cunosti si cum indraznesti sa crezi in el? Cand? Si de ce? De ce dupa  ce ne luam in mod repetat lectia, cum ca oamenii..sunt neoameni…cum de e ceva ce te impinge in a incerca din nou. Punct si de la capat.

Sau cu ce drept substituiesti oameni? Cum azi ii vrei langa tine si maine nu mai conteaza? Dupa ce criterii iti faci lista de top 5? De ce trebuie sa fie un’ prim si cel mai bun ever prieten? De ce atata lupta, cand in final…nu e final..?

Degeaba. Nu prea cred in prietenii si sincer m-am saturat de relatii de  socializare…m.am saturat de ce mai faci-uri…si m-am saturat de mutre. Mi-a ajuns pana dincolo cum se poate cobora cineva din speranta unei relatii. M-am saturat de  ce face lumea asta din oameni, si pe unde ii poarta. Mi-a ajuns de tot.

chiar nu cred in oameni si foarte probabil nici in tine.

dar ca o fraiera ce sunt cand veti avea nevoie de mine voi fi acolo si cand va trebui voi face, pentru ca desi m.am saturat si nu inteleg, dragostea pentru unii si altii, e pur si simplu ilogica .

Leave a Reply

