ah, oamenii

Fiind o fire introspectiva iau omul cu pricina (adica eu) si il intorc, pe fata si pe dos, pe lateral si pe dinapoi. Am ajuns sa imi recunosc “faze”, momente, monumente, care analizate cu minuotizitate le-am putut descoperii si in altii. SI de aici incepe adevarata aventura. “Altii” au devenit un subiect care a inceput sa ma preocupe din ce in ce mai mult. Si nu neaparat “un altul ca si persoana” sa ajung sa-l cunosc, sau sa dezvolt o oarescare relatie cu el. Ci doar individul analizat din unghiul A,B,C,..X.

Asa am ajuns sa descos un personaj din viata mea reala. Din cercul meu de cunoscuti. Se intampla sa ma si irite cateodata si nu pricep ce mama supararii l-a apucat.

Domnul cu pricina se masoara pe la 25/26 de ani. Inca n-a terminat facultatea, dar munceste si ii place. Nu va zic unde si ce doar ca trebuie sa poarte uniforma si chipiu – si nu, nu e politai. Fara sa vreau am ajuns sa petrec mai mult de oarescareva timp cu el. Si dom’le sa auzi aceiasi poveste..over and over again, e atat de penal!!! Mai ales…. mai ales cand de fiecare data cand ti-o zice, e mai exagerata ca prima data, mai altfel…detaliile din prima povestire nu se mai potrivesc cu cele din a doua…sau a noua. Ah! Cat de frustrant!

Ce are de demonstrat? Defect profesional? Ceva in genul pescariilor? Am prins un peste “asa de mare”? Si cum de nu-si aminteste ca mi-a mai zis aceleasi tampenii de cel putin 3,4 ori. Nu-i pasa, domnule! Defapt poate nici nu i s-a intamplat faza, si si- o imagineaza, de aici si devieriile de la faza initiala.

Nu stiu ce sa zic si cum sa-mi explic. Dar cert e ca ma bruiaza genu asta de oameni.Imi plac povestiile la gura sobei, nu zic nu, imi plac oamenii care zic povesti de dragu de a povestii, pentru ca au “talentul”, dar chestia asta nu e pentru oricine. Si ma enerveaza semi-artisti astia. Autoproclamati si intitulati artisti umoristi sau cum si-or mai zice.

Simple is always purrfect. Serios. Un om obisnuit, ca mine, ca tine, cand deschide gura si zice o chestie simti ca o zice din sufletul lui pagan si are o reonanta, iti atinge corziile, dar unul ca susnumitul….ah…

oribil, odios de’a dreptul!

Leave a Reply

