en detail

21 buei! te iubesc. (cea mai buna prietena)

(blablabla) … esti f faina. (pastorul meu)

la multi ani martisorule! (un pretin vechi)

Hey..ai imbatranit! (un coleg)

draga mea zupilik (blablabla) . ( o cunostinta)

(blablabla) cu drag mult. ( o alta )

sa coloreze Domnul urmatoarele pagini din cartea ta (micutzu’)

cati anisori ai facut tu?..al tau mult prea tacut prieten (al meu muuult prea tacut prieten)

oai ba franule…la multi ani!! (lulu :p)

sa ti se implineasca cele 1000 de vise in o suta de mii de zambete (c.d.e.)

la multi ani…e ziua ta, azi, nu? – NU!! :))) ( un pretenel cu regim special)

-la multi ani!!!

-mersi.

-cu pla.

-hai intreaba!

-ce?

-intreaba cu cine vorbesti?

-cu cine vorbesc?

-ghiceste!

-Lonca!

-oai ba, chiar din prima, ce.i asta?

:))))

multi sau putini da’ sa fie buni (orice ar insemna asta) (c.c.)

..sa traiesti fiecare zi cu folos.. ( facebook :)) )

get well, and get out there .M.

………………………………………………………………………………………………………..

asa suna de ziua mea, sau astea imi aud urechile…sau atata mi.a mai ramas din ce mi.au auzit urechile.

de ziua mea 1.03.2009. am bolit ca un bolnav pe patu de moarte. am avut tot tacamu doctor la domiciliu, pumnul de medicamente, am dat de mancare si la ratze, in tot acest timp vorbind la telefon cu aceasi replica…”ba..nu pot..is prea bolnava”…”‘ai ma ca venim dupa tine…”….”chiar NU.”

i shall remember 21…my wish almost came true….that wish…that FINAL wish.

Leave a Reply

