all red

toata chiuveta,oglinda,cada,faiantza, robinetul,spuma de barberit a lu’ C. toate erau manjite. Daca ar fi intrat cineva, oricine,astazi, in baia mea, cred ca n’ar fi fost capabil de nici o reactie! era totul un maglavaisz.

si acum ca sa se inteleaga ca nu’s cu toti boii acasa, azi ma jucam cu un tub de vopsea rosie. eram la baie, si incercam sa.l curat, cand dintr.o data m.am lasat pe el si a explodat peste tot. Era absolut magnific! Fasi lungi, picuri mici,pete,  pasta mea rosie era peste tot! poate chiar peste tot!

Ca un copil ce pune la cale ceva, am zambit pe sub mustati, si am inceput sa intind roseata peste tot, si vreau sa zic peste tot. Era un carnaval de culoare – rosie. Si pe cat intindeam pasta, cu atat pulsul imi crestea, si simteam cum tot sangele mi se urca in fatza. O explozie de multumire … in roseata din baie. Aparent – sadic si bolnav. (Aparent?!)

Mi.a luat cam jumate de ora sa curatz totul, si inca nu.i curatzat, se mai vad urme, iar pe maini, am inca urmele rosului din baie.

Daca as fi fost in lumea mea. In lumea mea de papusa bolnava, as mai fi cautat  cateva tuburi, rosii si galbene si verzi si portocalii si as fi mazgalit toata baia cea alba, si m.as fi asezat jos, si.as fi ramas acolo, o zi, doua, noua, o viata. Eu in balciul meu colorat, in mazgalitura mea, in decorul meu, atat de neinteles, atat de abstract, atat de bolnav.

Dar poate maine, sau candva – de ziua mea, ca si.asa e aici, poate am sa.mi fac lumea mea, colorata, si nu neagra, mazgalita si nu zgariata, si am sa stau acol, in ea sa ma bucur, si poate si poate in a noua zi..cineva va intelege..si vor fi doua papusi bolnave in lumea colorata.

Leave a Reply

