surprinsa de viata

Pe langa ca e ciudat e si imposibil de explicat cum se formeaza o relatie intre doi oameni.

Nu exista nici o regula! Absoult nici una. Doua persoane pot sta una langa alta toata viata, pot trece printr-o multitudine de evenimente care mai de care, ca sa constati fie ca  nu se suporta, sau ca au niste issues atat de mari, de’s omeneste imposibil de trecut peste, in exact acelasi timpin care  alte doua persoane, se inteleg de la prima fraza, din primele clipe, si prietenia lor poate tzine chiar toata viata.

Ce explicatie? Chimia dintre oameni? Boom-ul acela cosmic, predestinarea, ce fortze neintelese stau in spatele unei frumuseti de relatii, sau in spatele uneia mai degraba devastatoare?

N.am avut “dusmani” pana acum. Pe oamenii cu care n.am impartit foarte multe, i.am tinut la distanta, asa ca nu pot sa’mi marturisesc vre.o drama sau vre.un esec de partea asta. Insa de nici un an, mi.am facut un prieten extraordinar in 2-3 zile. Da..boom.ul a fost de cand l.am vazut, nici n.a trebuit sa zica ceva. Ma simteam cosy in preajma lui, si atat. Un sentiment cald si familiar, ca de acasa.

De juma de an vorbim aproape zilnic, si acum ne desparte un ocean…mii de kilometrii. Nu siroape si doruri, ci, lucruri ce le vorbesc doi prieteni din copilarie,lucruri tari sau usoare, cuvinte ce zidesc, ce cresc, ce ma umplu de viata, ce il incarca cu viata.

Imi iubesc prietenu. Noul meu prieten! ….

Leave a Reply

