hate Sundays!

no ofense on this one God!

unul din motivele pentru care urasc Duminiciile e dezamagirea din suflet, de la capatul zilei..sau nici nu ajugem la capat de zi.

tipica zi de Duminica:

te scoli de dimineata..in jur de 8/9 … oarecum bucuros si entuziasmat de potentialul zilei..faci un dus rapid, sau te speli pe fatza,iti cauti hainele cele mai faine pentru tine in dimineata aia, le asortezi, le accesorizezi,le invarti pe fata si pe dos, sa te simti cat mai bine in ele.  in cazul meu.. te machezi, incerci culori – mereu stergi si ajungi la concluzia ca putin creion negru si mascara face jobu’, vezi, care cercei se potrivesc cu care dungulitza din bluza si iti cauti ceva de pus la gat, dragutz si in ton cu tine. esti fericit, toate le faci pe un ton de extaz…doar mergi la biserica. Sa asculti, sa canti, sa inveti si cel mai important..sa te intalnesti 5 minute fugitiv la capatu programului cu cativa cunoscuti.

Ajungi la biserica, asculti, canti, inveti si cel mai important…te intalnesti 5 minute fugitiv la capatul programului cu cativa cunoscuti.

Ajunsa acasa…inspir adanc..deschid frigiderul, imi pregatesc ceva in scarba, si ma duc in camera mea, si.mi zic pofta buna MIE. Sunt eu cu calculatorul si un bol de ceva..inca o Duminica, eu cu calculatorul si un bol de ceva. Parca nu se mai termina duminicile astea cu mine, calculatorul si un bol de ceva.

Incep sa urasc Duminica cu inversunare din momentul acesta. In care dupa ce stau doua ceasuri intr.o incapere de 300 de oameni poate si mai bine ajung acasa si is eu cu calculatorul si un bol de ceva.

Singuratatea in zi de Duminica mi se pare crunta. Toti trag la ce au drag, se strang in jurul unei mese, se incarca fizic si spiritual ..si apoi se pun in pat ghiftuiti, siguri pe ei ca…au pe cineva.

Am 20 de ani!! 20! si de 7 ani imediat 8 ajung sa simt Duminicile cu adevarat doar la sarbatori sau in prea scurtele vacante.

Cand toti sunt un singur trup…fiecare madular isi traieste drama independent si pustiu fatza de restul. E nedreapta Duminica. Reflecta in tine singuratatea.

Si.n haine ai transpirat parca putin, si creionul de la ochi s.a intins, mancarea ti.a cazut prost, si de la biserica abia daca mai ti minte un cuvintel care sa cantareasca pentru tine.

Asta e varianta expandata, sunt convinsa ca mai sunt multi ca mine. Singuri de Duminica.

Ce ma deranjeaza pe mine e ca…eu as putea sa nu fiu singura….si totusi ‘cineva’..alege in fiecare Duminica, Duminica de Duminca – altceva si pe altcineva. Si gandul asta doare si mai tare…la fel de tare, prea tare.

mi.e dor de casa si dor de Acasa.

Leave a Reply

